Servisni zahtev

Postoje tri načina
da podnesete svoj zahtev za servis:

Online servisni zahtev

  • Podrazumeva da popunite i odštampate zahtev za servis koji ćete nam dostaviti prilikom predaje ili slanja Vašeg uređaja. Potvrdu o prijemu dobijate na email, čim uređaj fizički stigne u servis. Ova prijava ubrzava procedure prijema čak i ako donosite uređaj lično, pošto zaobilazite čekanje da Vam se napravi prijemni list i bukvalno možete samo ostaviti uređaj u servisu i dobiti potvrdu o prijemu na mail.

Dolaskom u naš servisni centar

  • Naše adrese su: Kraljice Natalije 17 i Pariske komune 53 (vidi mapu)
  • Radno vreme servisa: Radnim danima 10 – 18h (obe lokacije), subotom 10 – 15h (samo u Kraljice Natalije 17)

Pozivom na broj našeg servisnog centra

  • 060 / 688 99 31 ili 011 / 26 88 373

    Molim vas popunite servisni zahtev ispod.

    Nakon što nam pošaljete potrebne podatke, servisni inženjer će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

    Ime i Prezime:

    Adresa:

    E-mail

    Kontakt telefon:

    Podaci o uređaju

    Proizvođač:

    Model:

    Serijski broj (s/n)

    Opis kvara

    Dodatna oprema i stanje računara:
    Napišite koju opremu šaljete (punjač, miš, usb, torba i sl..) i opis stanja računara (neradi, polomljen i sl...)