Servisni rokovi

Servisni rokovi

Standardna procedura servisa

Podrazumeva ostavljanje uređaja na servisu kada i dobijate prijemni list koji poseduje svoj redni broj. Uređaji se uzimaju na servis po redosledu prijema. Garantujemo da prvu procenu težine kvara i cene servisa možete dobiti u roku od dva radna dana od datuma prijema. U slučaju da vam zbog manifestacija kvara napomenemo, najavljena cena može varirati isključivo zato što mi prilikom početne dijagnostike ne možemo ispitati apsolutno svaku komponentu na vašem uređaju.

Po prihvatanju iznosa popravke, računar se uzima u rad i prosečno vreme popravke je od jedan do pet radnih dana. Izuzetno, ukoliko rezervni deo ne postoji u našoj zemlji, popravka može trajati i do 30 radnih dana.

Ukoliko je kvar lako uočljiv moguće je uraditi brzi pregled i procenu cene servisa i prilikom prijema računara, pri čemu se znatno skraćuje vreme servisa uređaja.

Prekoredni prijem

Uz naknadu za prekoredni prijem, koja se plaća unapred i bespovratno, vaš uređaj će biti prvi koji se uzima u rad, odmah po servisiranju već započetih uređaja. Ovim obezbeđujete bržu dijagnostiku i procenu cene popravke, dok su ostali servisni rokovi nepromenjeni.

Hitan prijem

Uz naknadu za hitan prijem, koja se plaća unapred i bespovratno, vaš uređaj se odmah po prijemu uzima u rad (bez obzira na započete servise drugih uređaja) i ukoliko je to moguće odmah i popravlja.

VAŽNA NAPOMENA

Postoje kvarovi koji zbog svoje prirode ili učestalosti pojavljivanja iziskuju duže vreme za testiranje i plaćanje ovih ubrzavanja Vam neće doneti nikakvu stvarnu korist. Servis u takvim slučajevima ne može nikome apsolutno da garantuje rok popravke.